dimarts, 3 de març del 2009

Revolutionary Road (2008)

Un matrimoni a la vora del precipici s'interroga sobre la mentida damunt la qual han edificat les seves vides, sobre els somnis que no han pogut acomplir i sobre el valor o la cobardia necessaris per oblidar-los i conformar-se amb la normalitat. Entre retrets, l'April (Kate Winslet) emet una valuosa reflexió sobre la veritat: "Saps què té de bo la veritat? Que tots la sabem reconèixer per molt que haguem viscut sense ella. Ningú no oblida què és la veritat, Frank. Simplement ens tornem més destres mentint." Tot posat damunt d'un escenari fred, com una autòpsia.



TÍTOL ORIGINAL: Revolutionary Road - ANY: 2008 - DURADA: 119 min. - DIRECTOR: Sam Mendes - GUIÓ: Justin Haythe (basat en la novel·la de Richard Yates) - MÚSICA: Thomas Newman - FOTOGRAFIA: Roger Deakins - ACTORS: Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Kathy Bates, Michael Shannon, Kathryn Hahn, David Harbour, Dylan Baker, Richard Easton, Zoe Kazan, Jay O. Sanders, Max Casella - PRODUCTORA: Coproducció EUA-GB. DreamWorks / Paramount Vantage / BBC Films

3 comentaris:

  1. buf!!!
    tenies raó !!
    quina frase més impactant!! de fet crec que hauria de veure un altre cop la pel.lícula perquè em va agradar molt però a la vegada em va deixa feta pols!!!

    sorry!! m'havia despistat !! ja t'he enllaçat!!!
    ens llegim!!
    un petó

    ResponElimina
  2. A mi també em va deixar feta pols perquè em vaig reconèixer en la pel·lícula. De fet, a la sortida del cinema, la peli va continuar. Va ser com si la meva parella i jo ens haguéssim posat en la pell dels dos protagonistes per continuar escarbant en els nostres interiors. I és que Revolutionary Road remou moltes coses, sobre tot en parelles de llarg recorregut. Sort que nosaltres no érem a la vora del precipici 8-)

    ResponElimina
  3. L'art que remou coses és el millor art. Gràcies pels vostres comentaris!

    ResponElimina